Saraakiisaha AMISOM Oo Kahadlay Arimaha Kismaayo iyo Fatahaadii Uu Sameeyay Wabiga Shabeele
Korneel Cali Adan Xumad Afhayeenka Ciidamada Amisom oo maanta Shir jaraa’id ku qabtay magaalada Muqdisho ayaa sheegay in Ciidamada Dawlada iyo kuwa Amisom ay si nabad ah kula wareegeen Magaalada Kismaayo.
Cali Aadan Xumad ayaa sheegay xilli uu warbaahinta kula hadlayey Xarunta Xalane ayaa sheegay in ay diyaariyeen qorshe ay ku xasilinayaan Magaalada Amaankeeda Ciidamadana ay si wadajir ahna ay uga howlgalayaan.
Afhayeenka Amisom Xumad ayaa sheegay dhinaca kale inay ka war hayaan arinta ku aadan Fatahaada uu geystay Wabiga Shabelle Xaafado hoostaga Magaalada Baladweyne ee Xarunta Gobolka Hiiraan.
Xumad ayaa tibaaxay inay qorshahooda ku aadan arimahaasi yihiin sidii wax loogu qaban lahaa dadkii ay saameysay fatahaadaasi gar gaarna la gaari doonaan.
Sidoo kale afhayeenka Amisom ayaa ka hadlay askarigii dhawaan dadka ku laayey deegaanka Janaay Cabdalla isagoo sheegay inay gacanta ku hayaan askarigaasi hubka dhigisna lagu sameeyey xukuna dhawaan lagu fulin doono.
Amisom iyo Dawlada askarteeda ayaa dhawaan si wadajir ah ula wareegay magaalada Kismaayo oo shan sano maamulayeen Ururka Al shabaab waxaana dhawaan lagu wadaa in maamul rayid ah loo magacaabo Magaalada kismaayo.
News in English
- The President of the Federal Republic of Somalia H.E Hassan .Sh. Mohamud Thanks the outgoing Prime Minister and praises the Parliament for upholding the constitution
- Cabinet endorses plans to reopen Somali National University
- Prime Minister opens first National Health Conference encouraging Somali health professionals to “help transform Somalia’s health service”
- AU Special Representative welcomes the successful conclusion of the Jubba Regions Reconciliation Conference
- PM appeals for urgent assistance for those affected by devastating floods in Middle Shabelle region
- Prime Minister calls on Jubba to be “the symbol of federal success in Somalia”
- Uganda Arrests Somalia Peacekeepers Over Theft
- Pentagon Says Shabab Bomb Specialist Is Killed in Missile Strike in Somalia
- Somalia's New Deal establishes Strategic Oversight and Guidance Joint Committee
- Prime Minister launches Somalia Development and Reconstruction Facility- “the first step towards the realization of the New Deal dream for the people of Somalia”
- President welcomes Dutch Foreign Trade and Development Cooperation Minister and leading Dutch businesses
- AMISOM ends a three-day Civil- Military Coordination conference
- Compact partnership endorsed for the Brussels Conference on Somalia
- President calls on international partners to support the New Deal Compact
- Somali Government concern on remittance closing and pirate situation
- The African Union concludes a two-week long workshop on International Humanitarian Law for the Somalia National Army
- Prime Minister declared August 27 as the National Day of Human Rights
- Somali Government welcomes the report of the Human Rights Task Force
- AMISOM opens training on improving understanding and compliance with International Humanitarian Law (IHL) and Human Rights (HR) for the Somali National Army Officers.
- Two-day consultative meeting on New Deal kicks off in Galkayo
- Come Let Us Rob And Rape Together (The Strategy)
- Somalia’s government executes Islamic extremist rebel convicted of killing a journalist (WP)
- Amison Pressrelease: AMISOM will work closely with the Federal Government of Somalia (FGS) to investigate allegation of rape against its soldiers in Maslah
- Somali Federal Government response to MSF Ceasing Operations in Somalia
- Somali Government response to the alleged rape in Maslah, Mogadishu
Opinion - Fikrado
- Iskumilanka Madaxtooyada iyo Baarlamaanka waa Lug iyo Luqun Isi Suran
- Faallo: Nina Hooskiisa Ma Harsado
- Faalo: Wajigabaxii Labaad Ee Dawladu Kala Kulantay Kismaayo Raaskaamboodiyeenteeda! (2)
- Somaliyeey, furrsad weyn ayaa jirto maanta by Ahmed-haadi Muhumad
- Madaxweyne Sh Shariif ma la tabay mise anaa mooday by Farah Warsame
- Hantidii Ummada Laheed Goormaa loo Celin? by Faysal Ahmed
- Somaliarising after two decades of civil war and unrest by Muddassar Ahmed
- What’s the Future forSomalia after August 20 by Axmed Farax
- Adeegsiga Af Qalaad Qiil ma loo Hayaa? by M Aden
- Ninba Dahab Lumay Si u Doondoon-by Kaafi Farey